12.1 C
Belgrade
6.5 C
Zagreb
6 C
Sarajevo
27.02.2024.

Zendaya & Louis Vuitton: zvezda serije Euphoria je novo zaštitno lice luksuznog brenda!

IZDVAJAMO

Da će zvezda serije Euphoria postati zaštitno lice brenda Louis Vuitton, dalo se naslutiti na nedavno održanoj pariskoj Nedelji mode, gde je mlada glumica ovenčana prestižnom televizijskom nagradom Emmy sedela u prvom redu modne revije ove luskuzne modne kuće.

Saradnja je započeta Louis Vuitton kampanjom za torbice linije CapucinesLinija torbi premijerno lansirana 2013. godine dobila je ime po Rue Neuve-des-Capucines, ulici u kojoj je Louis Vuitton otvorio svoj prvi salon 1854. godine, a ovi luksuzni aksesoari karakteristični su po taurillon koži i diskretnoj eleganciji koja omogućava bogatstvo stilova i kombinovanja.
Kampanja koju potpisuje Mert & Marcus snimljena je u modernističkoj vili E-1027 u Roquebrune-Cap-Martinu, a inspirisana je hipnotišućom lepotom Azurne obale i nasleđem kuće Louis Vuitton. U srcu sanjivih kadrova francuskog juga, 26-godišnja glumica pozira sa Capucines torbama, među kojima je i minijaturni Capucines BB, IT model predstojeće sezone. Prepustite se magičnom putovanju kroz Mediteran i zaronite u prefinjenu Louis Vuitton estetiku!

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije