4.1 C
Belgrade
5.4 C
Zagreb
-0.1 C
Sarajevo
20.04.2024.

Lancôme La Vie Est Belle – Poruka sreće nikad nije bila moćnija!

IZDVAJAMO

 

Lancôme je prvi put okupio svoju zajednicu ambasadora oko La Vie Est Belle parfemske vode i svoje muze Julie Roberts. U novoj kampanji za La Vie est Belle, Lancôme ambasadorke govore o sreći. 

 

 

U razigranoj proslavi žena koje se međusobno podržavaju i inspirišu, nova kampanja slavi snažnu vezu Lancôme brenda s La Vie est Belle zajednicom širom sveta. Julia Roberts poziva celu Lancôme zajednicu ambasadora da ustanu zajedno u ujedinjenoj izjavi sreće: pridružile su joj se Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz i Zendaya Coleman uz dve nove muze. Koji bi drugi miris imao moć da ujedini ove inspirativne žene oko jedinstvene poruke? Ova kultna postava aktivistkinja za sreću – odjek intenziteta mirisa i beskonačnog osmeha koji krasi njegovu bočicu – unosi estetski pomak i ponosno potvrđuje Lancôme-ov novi pogled na amblemski ženski miris: raznovrsniji i inkluzivniji nego pre, njegova poruka nikada nije bila tako moćna.

 

 

Dok legendarni modni fotograf Mario Sorrenti potpisuje fotografije ove kultne kampanje, spot koji je snimio reditelj u usponu, Emmanuel Adjei, slavi nezaustavljivu snagu sestrinstva. Pesma What a Wonderful World predstavljena je kao soundtrack kampanje zahvaljujući ekskluzivnoj reinterpretaciji SebastiAna (Ed Banger Records): pevaju je žene za žene, ona postaje himna sreće.  Hoćete li se pridružiti pesmi?

 

 

Gradeći snažnu emocionalnu povezanost sa ženama širom sveta, Lancôme predstavlja niz videoportreta: govoreći iskreno u kameru, svi ambasadori brenda dele svoju autentičnu i spontanu viziju života i onoga što ga čini lepim. Dok autentično otvaraju svoja srca, pozivaju svaku ženu La Vie est Belle zajednice da upotrebi svoj glas i učestvuje u ovom svetskom slavlju lepote života. Život kreiramo sami. Učinite ga predivnim.

 

 

Živahna, emotivna i univerzalna, ova kultna kampanja slavi intenzitet zajedništva, dok novi miris pomaže u širenju istinske sreće koja zrači iz samog srca Lancômeovog kultnog mirisa: La Vie Est Belle Iris Absolu.

 

 

Lancôme je 2012. izjavio: „Život je lep.“ Tri reči univerzalnog značenja. Govoreći kroz epohe, preko horizonata, s četiri strane sveta, lepoti ovog francuskog izraza nikada nije bio potreban prevod. Zbog svoje jednostavne radosti ime koje je izabrao Lancôme odjeknulo je među milionima žena širom sveta: La Vie est Belle.

 

 

U 2023. „Život je lep“ odjekuje nadom i izborom da se na život gleda s optimizmom. Pronaći sreću u svetu kojem je sve potrebnija svetlija budućnost. Slaviti hrabrost onih koji se zalažu za vreme u kojem svi mogu reći: „Život je lep.“ Sreća je kolektivna, ali vrlo individualna i jedinstvena za svakoga od nas. Odražavajući crte ove evolucije, La Vie est Belle danas se obraća svojoj ženskoj zajednici novom olfaktivnom varijacijom pod znakom velikodušnosti, autentičnosti i sestrinstva. Nadahnut zajedničkom vizijom sreće, ovaj novi miris slavi snagu Lancômeove poruke i prenosi njegovu jedinstvenu vibraciju u miris.

 

 

Veličanstvena oda simboličnom cvetu originalne La Vie est Belle Iris Absolu parfemske vode ističe simbolične sastojke svog uspeha: prepoznatljivi iris, sada deset puta koncentrisaniji nego u originalnom mirisu; iskonski kristalni osmeh na bočici, pretvoren u beskrajni talas; ali i osmehe samih Lancômeovih ambasadora koji su se prvi put okupili u kultnoj kampanji. Sledeći njihov nadahnjujući primer, svaka žena je pozvana da otvori svoje srce, podeli svoju priču, životne lekcije… i učestvuje u globalnom redefinisanju sreće. Onom koji uključuje svaku ženu i postaje još veći kad se deli.

 

 

Živopisna posveta potpisu irisa u La Vie est Belle

Deset puta koncentrisaniji nego u izvornoj formuli, iris zauzima središnje mesto u La Vie est Belle Iris Absolu parfemskoj vodi. Taj koren, jedan od najdragocenijih sastojaka u proizvodnji mirisa, daje neviđen intenzitet ovoj kompoziciji i svetlucavu živost. Neponovljivo elegantno, „plavo zlato parfimerije“ otkriva sve svoje nijanse na koži nakon iskričavog početka: sočni akord crne ribizle daje svežinu mlečnom akordu smokve, toplom poput sunčanog leta. Uzdignuta dubokom senzualnošću akorda pačulija i vrlo zaraznim karakterom gurmanske note bitne za La Vie est Belle, ova nova varijacija izaziva postojan osećaj radosti koji se neodoljivo širi.

 

 

Beskrajni kristalni osmeh ugraviran zauvek

Za ovu novu varijantu Catherine Krunas, dizajnerka i kreatorka originalne bočice, reinterpretirala je simboličan kristalni osmeh. Inspirisana talasima koje stvara kap koja pada na površinu vode, suočila se s izazovom da ovom kultnom predmetu da novi izgled. Zauvek ugraviran u bocu, osmeh zrači poput beskrajnog talas. Odjekuje osmesima svih Lancôme-ovih žena koje šire sreću u novoj kampanji.

 

      

Večno savremena sreća

Zauvek vođeni Lancôme-ovim posmatranjem onoga što žene čini srećnim i povezanim sa stanjem uma potrošača, verujući da je zajednički život bolji, kampanja La Vie est Belle 2023. ispisuje novu stranicu u priči ovog kultnog mirisa.  Potpomognut kampanjom koja slavi kolektivnu i raznoliku viziju sreće, u skladu sa savremenim uverenjima, ovaj miris bazira se na ideji sreće koja postaje veća kada se deli, od intenzivnog traga do zadivljujuće bočice.

Više nego ikada pre, Lancôme-ova ikona ponosno potvrđuje da je mnogo više od mirisa: ona je amblem okupljanja. Olfaktivna himna za sve veću zajednicu žena širom sveta. Hoćete li se pridružiti u pesmi?

 

 

Posetite Lancôme podijum u Ušće Shopping Centru, do 17.3. i otkrijte novi miris koji pomaže u širenju istinske sreće: La Vie Est Belle Iris Absolu.

Podelite s nama svoju priču i recite nam što vaš život čini lepšim! 

 

 

PR&Foto: L'Oréal Srbija

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije