Osnovana 1951. godine, italijanska modna kuća Max Mara simbolizuje glamuroznu i vanvremensku moć oblačenja kao nijedna druga. Kako bi ove godine proslavio 70. godišnjicu brenda, dizajner Ian Griffiths udahnuo je novi život plišanim kaputima, izduženim siluetama i luksuznim materijalima koji će trajati sezonama.
Protagonisti Max Mara nove kolekcije za sezonu jesen/zima 2021. su prenaglašene bomber jakne i kaputi u mekoj alpaci inspirisani radnim uniformama, kao i prošivene jakne i odela izrađena sa tartan dezenom, britanski kiltovi, veliki džemperi od trikotaže i kašmira, bluze od svilene organze, vunene jakne koje podsećaju na bajkerske, debele čarape i smeđe kožne čizme do gležnja.
Kampanja slavi 70. godišnjicu brenda i modernu Max Mara ženu, koja je jedinstvena, inteligentna, samouverena, ispunjena, duhovita i mudra. Max Mara žena prešla je dug put otkako je postala ne samo inspiracija za kolekciju, već i njen razlog postojanja, a nova reklamna kampanja proslava je njenog nesalomivog individualizma zbog kojeg opstaje decenijama!
Piše: Miona Todorović
Foto: Max Mara