6.3 C
Belgrade
6.3 C
Zagreb
5.5 C
Sarajevo
17.10.2021.

Pretvorite vaše kupatilo u pariski spa centar uz novu Chanel Factory 5 kolekciju!

IZDVAJAMO

 

Povodom obeležavanja vekovnog uspeha najpoznatijeg mirisa na svetu, Chanel je predstavio limitiranu kolekciju kozmetičkih prozivoda pod nazivom „Factory 5“ koja koristi kultni miris kao jedini sastojak. 

Inspirisana svakodnevnim predmetima, linija se sastoji od 17 kozmetičkih proizvoda upakovanih u ambalaže koje podsećaju za limene konzerve i tube za boje, bočica za motorno ulje i mnoge druge. Prema francuskoj modnoj kući, ova neobična kolekcija služi kao podsetnik da nošenje Chanel No.5 parfema transformiše uobičajeno i predstavlja povratak na želju Gabriele Chanel da prekrši kodekse i oslobodi se svih ograničenja.

 

 

Izvlačenjem popularnih potrošačkih proizvoda iz konteksta i oblačenjem u No.5 estetiku, Chanel se vraća prvobitnoj kreativnoj ideji – transformisanju funkcionalnog predmeta u poželjan luksuzni predmet, a to je upravo ono što Chanel „Factory 5“ nudi – iskustvo luksuza u svakodnevnom životu!

 

 

Ljubitelji spa doživljaja biće posebno oduševljeni novom kolekcijom, budući da nova paleta proizvoda donosi penušave tablete za kupanje upakovanih u prelepim hermetičkim teglicama, sa 5 različitih cvetnih mirisa koje se rastvaraju u vodi i pretvaraju kupanje u senzualni trenutak nege. Najbolje od svega je čak i kada potrošite tablete, crno-bela ambalaža vam može poslužiti kao praktični home decor detalj.

 

 

Ulje za telo, upakovano u bočici koja podseća na motorno ulje, sa suženim dozatorom može se koristiti od glave do pete. Ovaj luksuzni trenutak nege nastavlja se bogatom kremom za telo upakovanom u tubi za boju, čiji miris majske ruže i jasmina stvara neverovatnu senzaciju svih čula. Kolekciju zaokružuje kremast i tečan losion za telo koji čini kožu blistavom, glatkom i osetljivo mekom.

 

 

Iako je na neki način ova kolekcija neočekivana, ostati veran originalnoj estetici i etosu brenda, dok kroz nove proizvode iznova otkrivate legendarni miris, je upravo razlog zašto je Chanel opstao čitav vek na svetsom tržištu.

 

 

Kolekcija će biti dostupna od 29. juna u Chanel pop-up prodavnicama u pet najvećih svetskih gradova, praćena monohromatskom estetikom i jarkim bojama.

 

 

 

 

 

Piše: Miona Todorović

Foto: Chanel

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije