24.8 C
Belgrade
26.3 C
Zagreb
21 C
Sarajevo
24.09.2021.

Julius Meinl želi da vam nadoknadi propuštene trenutke druženja uz omiljenu besplatnu kafu!

IZDVAJAMO

 

Tokom godinu dana pandemije, Evropljani su propustili priliku da popiju čak jednu milijardu kafa u omiljenim kafeima i barovima. A to što nisu mogli da se susreću u kafićima, uskratilo ih je za neverovatnih 13 milijardi prilika za druženje i uspostavljanje društvenih kontakata,  utvrdili su evropski istraživači koje je kompanija „Julius Meinl“, lider u industriji kafe, angažovala da proceni upravo to – koliko nas je emotivno i psihološki „koštalo“ društveno distanciranje i nemogućnost odlazaka na kafe.

Nismo samo mi „patili“ za odlascima u kafiće, na isti način ova vrsta druženja nedostajala je i stanovnicima Londona, Beča, Milana i Bukurešta, gradova u kojima je ovo istraživanje sprovedeno.

 

 

Želeći da nam svima nadoknadi izgubljene momente sa dragim ljudima, „Julius Meinl“ je širom sveta pokrenuo akciju Say, Hello! (Reci, ćao!) u okviru koje će nagraditi i vlasnike ugostiteljskih objekata i goste – besplatnom kafom! Toj akciji pridružila se i Srbija.

Od 11. do 13. juna u skoro 100 kafića i restorana koji su prihvatili ovu ideju, gosti će moći da, uz kupljenu kafu, dobiju i vaučer za još dve besplatne kafe, koju će moći da popiju sa sebi dragom ili nekom potpuno nepoznatom osobom i tako steknu novo poznanstvo. Na ovaj način ova austrijska kompanija pomaže i ugostitelje, iza kojih je teška poslovna godina, ali i slavi povratak života i obnavljanja druženja izvan kuće.

 

 

U pomenutom istraživanju više od 80 odsto građana je reklo da razgovori sa prijateljima na kafi kao i sklapanje poznanstava sa novim ljudima u kafićima, imaju pozitivan uticaj na njihov život i blagostanje.

„Kafići su vrlo važan prostor u psihološkom smislu jer su to prostori gde se povezujemo, upoznajemo, čujemo žamor drugih, osećamo mirise koji bude lepa sećanja. Miris kafe je miris koji nas asocira na druženje i povezanost, na ljudski kontakt – na ono što  nam je najviše nedostajalo tokom pandemije“, prokomentariosao je ovo istraživanje Džefri Bit, poznati američki psiholog, preneli su evropski mediji.

 

 

„Reci, ćao!“ akciju u Srbiji, u skoro 100 lokala u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Čačku, Smederevu sprovodi predstavništvo „Julius Meinl“ u Srbiji. Na sajtu https://juliusmeinl.com/rs/Say-Hello pogledajte koji lokali učestvuju i gde možete dobiti vaučer za besplatnu kafu.

 

 

 

 

PR & Foto: Julius Meinl Srbija

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije