12.6 C
Belgrade
10 C
Zagreb
10.8 C
Sarajevo
23.04.2021.

Poslednje izdanje kultne Serpenti torbe je oda ponovnom rađanju i promenama!

IZDVAJAMO

 

Nakon uspešne saradnje sa japanskim brendom Ambush, luksuzna italijanska kuća Bvlgari nastavlja novo poglavlje svoje kampanje „Serpenti Through The Eyes Of…“, a ovoga puta čast da Serpenti torbu vidi svojim očima dobila je grčka dizajnerka i kraljica printova, Mary Katrantzou. 

 

 

Primenjujući svoje prepoznatljive kaleidoskopske printove na torbice sa zmijskim motivima, Mary Katrantzou redefiniše kultnu Serpenti torbu kako bi kreirala novu, prefinjenu kapsula kolekciju inspirisanu metamorfozom. Oslanjajući se na smelost i sofisticiranost izrade nakita urezane duboko u DNK italijanskog brenda, grčka dizajnerka priziva senzualnu vijugavost mitske životinje kroz tri klasična modela Serpenti torbe koje dolaze u živopisnim nijansama sa drškama i kopčama u obliku zmije.

 

 

Povezujući transformišuću prirodu zmije sa fascinantnom metamorfozom leptira, Mary Katrantzou oživljava optimističnu poruku ponovnog rađanja, evolucije i promene, dok u osnovi ovog hirovitog dizajna trijumfuje Bvlgari Serpenti Minaudière klač torbica u obliku hipnotišuće zmijske glave.

Mary Katrantzou x Bvlgari Serpenti kolekcija predstavljena u kampanji sa Natalijom Vodjanovom u glavnoj ulozi, sada je dostupna za poručivanje online na Bvlgari sajtu.

 

 

 

 

Piše: Miona Todorović

Foto: Bvlgari

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije