0.4 C
Belgrade
-1.9 C
Zagreb
-4 C
Sarajevo
01.03.2021.

CeraVe: Svetski dermakozmetički brend konačno dolazi u Srbiju!

IZDVAJAMO

 

Ukoliko pomno pratite beauty i kozmetičke trendove, teško da vam je CeraVe brend prošao ispod radara. Novina u 2021. godini je da ovaj američki  brend napokon stiže na naše tržište, i to tokom ovog meseca.

 

 

Reč je o jednom od najpopularnijih dermakozmetičkih brendova koji postoji od 2005. godine. CeraVe proizvodi imaju čvrstu medicinsku podlogu u svojim temeljima, shodno činjenici da su razvijeni i odobreni od strane dermatologa, a jedan od njih, čuveni Tom Elison (Tom Allison) je ujedno i suosnivač Cerave-a.

Da li znate šta se krije iza imena brenda?    

Naziv brenda, odnosno njegov prvi deo – Cera – odnosi se na 3 vrste ceramida, koji se nalaze u osnovi svake kolekcije proizvoda. Drugi deo kovanice – Ve, uzet je iz naziva MVE tehnologije, pomoću koje se nutrijenti polako otpuštaju u koži u roku od 24-48h, čime se produžava, odnosno povećava dugoročna delotvornost proizvoda.

 

 

CeraVe je poznat po tome da za svoje proizvode kao bazu koristi ceramide. U pitanju su molekuli lipida koji se prirodno nalaze u našoj koži, i koji su odgovorni za njenu vlažnost i otpornost. Stručnjaci su primetili da manjak ceramida vodi dehidriranom i neelastičnom stanju kože, a u slučaju većeg deficita i različitim kožnim oboljenjima, kao što su psorijaza, ekcemi, akne, dermatitisi i druge promene na koži. Tako je CeraVe nastao u želji tima dermatologa da stvore proizvod koji će biti usmeren na podsticaj stvaranja i zadržavanja ceramida u koži. Zahvaljujući njihovim formulama nutrijenti se u CeraVe proizvodima lagano otpuštaju u koži deo po deo  – u roku od 24 do 48 sati.

 

 

Osim ceramida, CeraVe proizvodi su obogaćeni i drugim prirodnim sastojcima poput Niacinamida (vitamin B3), salicilne i hijaluranske kiseline koji dodatno doprinose hidrataciji kože. Oni su i bez mirisa, vrlo blagi i hipoalergeni, namenjeni osetljivoj koži.

Na našem tržištu će se naći osam #ceraveskincare proizvoda koji mogu da budu deo dnevne i noćne rutine za čišćenje i negu lica i tela. U pitanju su: Hidratantna krema, Hidratantni losion, Hidratantna emulzija za čišćenje, Penušavi gel za čišćenje, Obnavljujuća krema za ruke, Hidratantna nega za lice SPF 25, Hidratantna nega za lice i SA obnavljujuća krema za stopala.

 

 

Pored kvalitetnog i jednostavnog sastava CeraVe svoju popularnost duguje i činjenici da je lako dostupan i pristupačan, te efikasan u rešavanju problema suve, osetljive kože.

Zato vas pozivamo da zabeležite februar u svom kalendaru kao poseban mesec u kojem na srpsko tržište stiže nova #zvezda dermakozmetike: brend CeraVe koji je #developedbyderms i koji će vašoj koži pružiti kvalitetnu negu i hidrataciju od 48 sati!

 

 

O brendu CeraVe

Osnovan 2005. godine uz pomoć dermatologa, brend CeraVe je prva i jedina svetska marka  dermakozmetike koja nudi kompletnu liniju proizvoda koji se baziraju na ceramidima koji obnavljaju barijeru kože uz pomoć revolucionarne MVE® tehnologije koja oslobađa hidrantne sastojke tokom 24 sata, sloj po sloj, kako bi koža bila meka, hidrirana i sveža tokom celog dana. Pored Toma Elisona koji je suosnivač CeraVe-a, u timu brenda već osam godina je i Džon Rid (John Reed) koji ima 12-godišnje iskustvo u marketingu. Džon se trenutno nalazi na poziciji generalnog menadžera kompanije.

Više informacija o brendu potražite na zvaničnim Instagram i Facebook stranicama Cerave-a.

 

 

PR & Foto: CeraVe Srbija

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije