Rad od kuće postao je gotovo uobičajen deo naših života, a stvaranje inspirativne radne atmosfere postaje prioritet za mnoge koji će još nekoliko meseci provesti radeći na daljinu.
Kućna kancelarija bi pre svega trebalo da bude funkcionalna i udobna za rad, dokle god je prilagođena vašim potrebama. Ukoliko imate želju da preuredite svoj radni prostor i učinite ga drugačijim, umesto da listate časopise o dizajnu enterijera tražeći ideje, zašto ne biste inspiraciju pronašli u jedinstvenoj estetici vašeg omiljenog filmskog režisera. Tim dizajnera kompanije Budget Direct predstavili su nekoliko digitalnih 3D prikaza kućnih kancelarija inspirisanih kultnim režiserima poput Dejvida Linča, Sofije Kopole ili Vesa Andersona.
Ako nemate inspiraciju kako da preuredite svoj radni prostor, evo nekoliko dobrih ideja!
Sofija Kopola
Poznata po filmovima “Marie Antoinette” i “Lost In Translation”, estetika koja se u njenim filmovima provlači asocira na hotelske apartmane pastelnih boja sa savremenom privlačnošću.
Ves Anderson
Andersonov karakteristični stil obuhvata simetriju i ravnu kompoziciju sa snažnim prisustvom sofisticiranosti, što se može videti u ovom 3D prikazu koji podseća na scenu iz filma “The Royal Tenenbaums”.
Pedro Almodovar
Estetika Almodovarovih filmova donosi uticaj pop-arta kroz smele boje i sjajni dekor, a ovaj prikaz kućne kancelarije odiše elegancijom i bojama karakterističnim za njegova filmska ostvarenja.
Dejvid Linč
Ova kućna kancelarila crpi inspiraciju iz Linčovih kinematografskih dela poput kultne serije “Twin Peaks” kroz smele crvene i crne nijanse, a oseća se i uticaj Amerike 1950-ih.
Sestre Vačovski
Ukoliko ste ljubitelji “The Matrix” trilogije i cyberpunk estetike, futuristički uređen radni prostor sa neonskim svetlima i tamnim akcentima biće sjajan izbor za vas.
Žan-Pjer Žene
U filmu “Amelie”, gledaoci su imali priliku da uživaju u avanturi ove neobične francuskinje u sepija tonovima uz prisustvo prazničnih nijansi poput zelene, crne i crvene. Ovaj 3D prikaz ispunjava radnu sobu tim bojama, dok joj starinski nameštaj daje dodatnu autentičnost.
Bong Džun Hou
Film “Parasite” korejskog režisera Bong Džun-Houa oborio je sve rekorde kada je prošle godine osvojio Oskara, a ukoliko ste ljubitelj ovog filma, sigurno ste primetili kako se režiser fokusira na izvore svetlosti kroz velike prozore i ističe geometrijske strukture kroz moderne linije nameštaja.
Piše: Miona Todorović
Foto: Budget Direct