8.1 C
Belgrade
10 C
Zagreb
8.9 C
Sarajevo
18.04.2021.

Tommy Hilfiger jesenja kampanja poziva na duh zajedništva ka boljoj budućnosti

IZDVAJAMO

 

Globalna kampanja američkog brenda Tommy Hilfiger za jesen 2020. inspirisana je poletnom temom koja nam je svima u ovom trenutku potrebna – duh zajedničkog napretka kako bismo oblikovali bolju budućnost.

 

 

„Moving Forward Together“ („Zajedno ka budućnosti“) poruka takođe se nadovezuje na posvećenost brenda u stvaranju mode koja „ne baca ništa“ i „prihvata sve“. Ranije ove nedelje, svetski poznati dizajner Tommy Hilfiger podelio je svoje ambiciozne planove u vezi sa održivošću i socijalnom inkluzijom koje teži da ostvari do 2030. godine.

 

 

Osnivač brenda veruje da kada se suočimo sa vanrednim društvenim i ekonomskim izazovima kao sada,  svaki izazov je nova prilika a zajednički rad je najjači put ka budućnosti. Zajednički napredak pomaže da ponovo zapalimo tu kreativnu iskru i pružimo pomoć tamo gde je najpotrebnija.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Piše: Miona Todorović

Foto: Tommy Hilfiger

 

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije