Nakon što je prošlog meseca predstavio kapsula kolekciju povodom kineskog Dana zaljubljenih, Gucci se sada vratio sa novom kampanjom za kolekciju prefinjenih satova i nakita.
1972. Gucci je postala jedna od prvih modnih kuća koja je počela da dizajnira satove i nakit, stvarajući uspešne, ikonične modele koji su kombinovali savremeni duh i tradiciju, inovacije i zanatstvo, modu i eleganciju.
Nova kampanja u režiji Kristofera Simondsa donosi nam vizuelne prikaze postojećih popularnih komada, kao i nov dizajn nakita i satova ove prestižne kuće. Predstavljeni u okruženju sa vintage motivima, nova kolekcija Gucci aksesoara odiše posebnim italijanskim luksuzom i prefinjenošću.
Kampanja započinje finim nakitom iz kolekcija GG Running, Gucci Flora i Lion Head od žutog i belog zlata, ukrašenim dijamantima i dragim kamenjem. Ogrlice, prstenje, minđuše i narukvice imaju Gucci potpis u vidu GG logotipa. Kada su satovi u pitanju, originalni dizajn Grip modela predstavljen je zajedno sa hronograf modelom od čelika sa finim prelivom u nijansama žutog zlata i sive. G-Timeless kolekcija satova uključuje automatske modele švajcarske izrade u kompletu sa kamenim brojčanikom koji je ukrašen čuvenim motivima pčela.
Piše: Miona Todorović
Foto: Gucci.com