29.5 C
Belgrade
27.6 C
Zagreb
19.5 C
Sarajevo
14.08.2020.

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

IZDVAJAMO

Da li ste čuli za food profil @fle.kaa? Imamo super vesti i sjajan recept za vas!

Po zanimanju je strukovni nutricionista dijetetičar, po životnom opredeljenju pasionirani esteta i zaljubljenica u fotografiju, pripremu hrane i njeno stilizovanje, a ovaj...

Ovi makeup trendovi nam poručuju da leto ipak nije otkazano

Vreme je napokon sve toplije, a kada je u pitanju letnja šminka ove sezone to znači samo jedno - zabava bez prestanka! Bilo da...

Vans predstavio novu kolekciju u čast 30. sezone serije “The Simpsons”

Već 30 godina omiljena američka porodica "The Simpsons" zabavlja gledaoce širom sveta i kao takva predstavlja deo pop kulture pružajući zabavan uvid u porodični...

LEGO nas vraća u osamdesete realističnim Nintendo setom

Klasična NES (Nintendo Entertainment System) konzola dobija LEGO verziju u svom nostalgičnom sjaju i poziva vas da pređete novi nivo Super Mario...

Sony džepni klima uređaj stiže u pravi čas

  Ideja o mini klima uređaju, pogodnom za nošenje, koji je povezan sa vašim mobilnim telefonom i hladi vas tokom visokih temperatura zvuči...

IKEA otvara vrata “Doma sutrašnjice”

Do 2050. godine 70% svetske populacije će živeti u gradovima. Ovaj podatak je rezulat istraživanja koje je sprovela švedska kompanija IKEA sa...

Vrtić Kaleidoskop – veseli arhitektonski projekat koji podseća na filmove Vesa Andersona

Jedinstveni vrtić kaleidoskop projekat je SAKO Architects studija i nalazi se u gradu Tianšui, u kineskoj provinciji Gansu. Sačinjen je od 483...

Sav ukus italijanskog leta stopljen je u ovom ukusnom zaleđenom koktelu!

U Italiji se Aperol Spritz obično poslužuje kao aperitiv tokom italijanske verzije happy hour-a. Kombinuje se sa zabavnim, kreativnim zalogajima kako biste...

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća na likove iz Pixar-ovih filmova. Opremljen tehnologijom mašinskog učenja, Moxie može da opazi, obrađuje i reaguje na razgovor, kontakt očima, izraze lica i druga ponašanja, a takođe ima sposonost prepoznavanja ljudi, mesta i stvari. Dimenzija samo 387mm, Moxie je dovoljno visok da izazove interesovanje kod dece kroz poverenje, empatiju i motivaciju.

Ovaj revolucionarni animirani pratilac dece opremljen veštačkom inteligencijom nastao je kao projekat Yves Behar studija za kompaniju Embodied inc. sa idejom da pomogne deci da razviju različite socijalne, emocionalne i kognitivne sposobnosti uz svakodnevno učenje kroz igru. 

Moxie robot je opremljen SocialX platformom kompanije Embodied inc. koja omogućava deci da budu aktivna kroz zadatke koje im Moxie zadaje svake nedelje. Zadaci su tu da pomognu Moxie-ju da istraži različita ljudska iskustva, ideje i životne veštine, uključujući dobrotu, prijateljstvo, empatiju ili poštovanje. Misije podrazumevaju različite vrste aktivnosti poput crtanja, čitanja pa čak i meditacije i uče decu životnim veštinama kao što su aktivno slušanje, kontrolisanje emocija, empatija i rešavanje problema.

Moxie dolazi u paketu sa aplikacijom za roditelje koja im pomaže da razumeju razvoj deteta pružajući im uvid u njegov socijalni, emocionalni i kognitivni proces. Zahvaljujući tehnologiji mašinskog učenja, Moxie vremenom upoznaje vaše dete, što mu omogućava da bolje personalizuje svoj sadržaj kako bi mu pomogao oko pojedinačnih ciljeva.

Moxie je nova vrsta robota koja ima sposobnost razumevanja i izražavanja emocija emotivnim govorom, verodostojnim izrazima lica i govorom tela, stvarajući veze sa ljudskom psihologijom. Dizajner Behar i njegov tim su ovaj napredni oblik tehnologije pretvorili u verodostojan lik koji je programiran da se prilagođava i “uči” svakom svojom upotrebom, dok dizajn zajedno sa softverom stvara iluziju živog bića. Možda jedina “mana” ovog slatkog robota je upravo njegova cena – 1,500 dolara, kao i mesečna pretplata u iznosu od 60 dolara posle prve godine upotrebe. 

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Maske za lice kao neizostavni modni detalj sezone

 Moda nije ništa drugo do prilagodljivost vremenu u kom živimo i skoro svaki brend nudi sopstvenu verziju dizajna zaštitne maske: od avanturističkog bandana printa...

Upotpunite svoj letnji stil novom Nike retro siluetom

 Nakon što je početkom godine predstavio raznovrsne modele patika koje su bile rezultat saradnje sa poznatim dizajnerima, Nike je odlučio da se vrati korenima...

Na bajkovitom Visu postoji vila u kojoj želimo da provedemo ostatak leta

 Iako sezona godišnjih odmora uveliko traje, situacija sa pandemijom, nažalost, ne jenjava i menja se iz časa u čas.Svi oni željni mora, soli, peska...

Gucci Beauty predstavio ruževe inspirisane divama zlatnog doba Holivuda

 Nakon lansiranja i velikog uspeha kolekcije ruževa za usne Rouge à Lèvres Satin, Gucci Beauty je ovoj liniji dodao tri nove senzualne nijanse.  Svojom kremastom...

Klasična Bvlgari Serpenti torba viđena očima savremenog Ambush brenda

 Kreativna direktorka japanskog brenda Ambush, Jun An, najnovija je dizajnerka koja je imala priliku da redefiniše čuvenu kolekciju torbi i aksesoara Bvlgari Serpenti Forever.  Kampanja...