20 C
Belgrade
sub, 04.07.2020.

Kako je Sunđer Bob Kockalone spojio Netflix i Nickelodeon?

Must read

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

adidas Originals 4D patike – Revolucionarne u svakom smislu!

Prepoznatljive po svom mint zelenom isprepletanom đonu, adidas 4D patike samo su jedan od primera sposobnosti nemačkog brenda da ostane na prvom...

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća...

Social Media Marketing for Franchises is Meant for Women

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...

Da su dečiji crtani filmovi postali jedno od najkonkurentnijih polja u svetu biznisa, uverio nas je dogovor koji je nastao između dve velike kompanije, Netflix-a i Nickelodeon-a.

Naime, Nickelodeon će na osnovu višegodišnjeg ugovora podržati Netflix, dajući mu podršku da se izbori sa nadolazećom konkurencijom Disney Plus.

Ovo partnerstvo biće zasnovano na muzičkom projektu, a sam projekat vredan je više od 200 miliona dolara. “Sledeći korak napred za Nickelodeon je da nastavak širenja sadržaja naših usluga van linearnih platformi, a kao jedno od ključnih puteva ka tom uspehu nam je partneretvo sa produkcijom Netflix”- izjavio je Brian Robbins, predsednik Nickelodeon-a.

Netflix je povećao proizvodnju filmova za decu i drugih animiranih sadržaja, ne bi li nadoknadio Diznijevo napuštanje ove sfere usluga, dok će Disney Plus sada pokrivati Disney, Pixar, Marvel, HBO, Star Wars i National Geographic.

“Nikelodeon je stvorio mnoštvo likova koje deca vole. Radujemo se što ćemo ispričati potpuno originalne priče koje preispituju i proširuju svetove u kojima žive.”- izjavila je za New York Times Melisa Cobb, potpredsednica Netflix-a za animaciju.

Još jedna uzbudljiva vest u svetu Sunđera i borbe za presto dečijih filmova je da film zasnovan na Nikeloden TV emisji Sunđer Bob Kockalone dolazi na veliko platno. U ovom filmu Sunđer i Patrik kreću u akciju kako bi spasili puža Garija koji je otet od Posejdona i odveden u izgubljeni grad Atlantik. Film u bioskope dolazi 22. maja 2020.

Autor: Marija Maksimović

Izvor: https://www.nytimes.com/ https://hypebae.com/
izvor slika: instagram, Nickelodion stranica

Share This:

- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

adidas Originals 4D patike – Revolucionarne u svakom smislu!

Prepoznatljive po svom mint zelenom isprepletanom đonu, adidas 4D patike samo su jedan od primera sposobnosti nemačkog brenda da ostane na prvom...

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća...

Social Media Marketing for Franchises is Meant for Women

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...

Customer Engagement Marketing: A New Strategy for the Economy

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...