20.9 C
Belgrade
18.9 C
Zagreb
17 C
Sarajevo
07.08.2020.

Održana digitalna konferencija za influensere „The Army Of Me“ powered by Farmasi

IZDVAJAMO

LEGO nas vraća u osamdesete realističnim Nintendo setom

Klasična NES (Nintendo Entertainment System) konzola dobija LEGO verziju u svom nostalgičnom sjaju i poziva vas da pređete novi nivo Super Mario...

Sony džepni klima uređaj stiže u pravi čas

  Ideja o mini klima uređaju, pogodnom za nošenje, koji je povezan sa vašim mobilnim telefonom i hladi vas tokom visokih temperatura zvuči...

IKEA otvara vrata “Doma sutrašnjice”

Do 2050. godine 70% svetske populacije će živeti u gradovima. Ovaj podatak je rezulat istraživanja koje je sprovela švedska kompanija IKEA sa...

Sav ukus italijanskog leta stopljen je u ovom ukusnom zaleđenom koktelu!

U Italiji se Aperol Spritz obično poslužuje kao aperitiv tokom italijanske verzije happy hour-a. Kombinuje se sa zabavnim, kreativnim zalogajima kako biste...

Nike Space Hippie – prve ekološke patike koje ćete zaista želeti da nosite

Održivost i dizajn patika skoro nikada nisu išli jedno uz drugo, ali to nije sprečavalo poznate brendove i dizajnere da iznova pokušavaju...

Nova H&M Home kolekcija vas poziva da provede ovo leto kod kuće!

Leto je napokon stiglo a sa njim i visoke temperature koje nas teraju da širom otvorimo vrata i prozore i pretvorimo terasu...

Top 5 detalja koji će savršeno upotpuniti vaš dom!

Moderan nameštaj, efektni kuhinjski elementi i dominantne boje u prostorijama u najvećoj meri određuju izgled doma, ali nije novost da upravo detalji daju poseban...

Digitalna konferencija posvećena influenserima pod nazivom „The Army Of Me“ powered by Farmasi okupila je prethodnog vikenda u Kombank dvorani brojne beauty influensere, ali i sve one kojima je u fokusu online promocija raznih proizvoda i usluga. U organizaciji kozmetičkog brenda „Farmasi“ i pod sloganom Your Vibe, Your Tribe predavači su predstavili inspirativne primere i uspešna rešenja iz svog poslovanja kako bi influenseri, ali i brandovi postigli svoj puni tržišni potencijal u eri digitalne komunikacije.

Konferenciju je otvorio direktor prodaje za „Farmasi Srbiju“ Darko Žabić, koji se kratko osvrnuo na važnost digitalnog marketinga iz perspektive brendova i tržišta.

O tome koliko je bitan sadržaj, estetika profila i kontinuitet u influenserskom radu govorio  je Dino Tutundžić, osnivač „Mudrolija sa Twitter-a“. Po kom principu brendovi i agencije biraju influensere i koji su to najkorisniji alati za saradnju sa njima pojasnila je Jasmina Krstić Latinović, PR manager „ProPR agencije“ i autor bloga „Prikazi Stvarnosti“.

Marko Burazor

Šta nesvesno otkrivamo o sebi na osnovu govora tela, postavljajući foto i video sadržaj na društvenim mrežama, okupljenima je otkrio Marko Burazor, dugogodišnji trener iz domena komunikacija i poslovnih veština. Korisne savete o kreiranju sadržaja za Facebook i Instagram oglašavanje objasnio je Ivan Bildi, poznati digital marketing i biznis strateg, dok je savete o haštagovima i aplikacijama za obradu foto i video sadržaja približila Ana T. Dimitrijević, iz agencije „Angel Solutions“. Za kraj konferencije Dragan Varagić, dugogodišnji strateg e-poslovanja, govorio je o tome koliko je važno, pored društvenih mreža, razvijati i sopstveni blog.

Dino Tutundžić

– Ovo je prva konferencija ovog tipa u organizaciji „Farmasi Srbija“ na kojoj su pozvani imali priliku da dobiju potpuno besplatnu edukaciju, za koju se nadamo da će nam svima pomoći u ostvarivanju novih modela saradnje.

Darko Žabić, Farmasi

„The Army of Me” je i nastao kao projekat koji ilustruje našu svest o značaju digitalnih medija, ali i kao izraz zahvalnosti svima koji na društvenim mrežama prate Farmasi – istakla je Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic regiju.

Ana Dimitrijević

Nakon predavanja u okviru networking zone predavači su  strpljivo odgovarali na dodatna pitanja učesnika konferencije svesni svi činjenice da je znanje osnov napretka.

Više o konferenciji  možete pronaći na thearmyofme.com,  a možete posetiti i službenu stranicu www.farmasi.rs.

Dragan Varagić

Ivan Bildi

 

 

 

 

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Napravite kućnu kancelariju u kojoj ćete zapravo želeti da radite

Rad od kuće donosi brojne pogodnosti zbog čega se sve više ljudi odlučuje za osnivanje kućnih kancelarija. Danas ne morate biti freelancer da biste...

Nova Zara kolekcija nam poručuje: “Ne odustajte od leta!”

Dok avgust provodimo kod kuće maštajući o odmoru, Zara nam poručuje da još uvek ima nade da ove godine otputujemo na more i u...

Radni dan u pidžami: Prednosti i izazovi rada od kuće

Mogućnosti za rad na daljinu su se postepeno povećavale čak i pre nego što je pandemija koronavirusa uzela maha i prisilila mnoge na izolaciju.Trenutno...

Ovi makeup trendovi nam poručuju da leto ipak nije otkazano

Vreme je napokon sve toplije, a kada je u pitanju letnja šminka ove sezone to znači samo jedno - zabava bez prestanka! Bilo da...

Odmor u kutiji – IKEA želi da vidite svet iz sopstvenog doma

S obzirom da su planovi za putovanja ove godine otkazani zbog trenutne pandemije, mnogi su ostali uskraćeni za uživanje na zasluženom odmoru. Ali šta...