10.5 C
Belgrade
9.2 C
Zagreb
11 C
Sarajevo
23.01.2021.

Volimo retro: Tommy Hilfiger predstavlja Tommy Jeans Coca-Cola® kolekciju!

IZDVAJAMO

Imaginarijum gift vodič – Poklonite umetnost za praznike!

  Vreme darivanja je prava prilika da onima koje volite poklonite umetničko delo koje sa godinama dobija na vrednosti, a malo je poklona koji se...

Za vas smo pronašli najlepše ideje za dekoraciju praznične trpeze!

  Trpezarijski sto je mesto u domu za kojim se okupljamo kako bismo provodili zajedničko vreme, razmenjivali priče, smeh i stvarali nove uspomene, a Nova...

Sočne karamel krofnice iz @fle.kaa kuhinje čekaju da zaslade vaše praznike!

  Nismo ni trepnuli, a decembar je već na pola puta, verujem da i vi kao i ja već smišljate i planirate recepte za novogodišnju...

Zavirite u restoran uzbekistanske kuhinje koji pomera granice modernog dizajna

  Ukrajinski dizajnerski studio YOD nedavno je predstavio još jedan u nizu svojih sprektakularnih projekata - moderni restoran uzbekistanske kuhinje u jednoj od centralnih ulica...

Praznični Imaginarijum gift vodič za muškarce kojima „nikad ništa ne treba”!

Kada je praznična kupovina u pitanju, pronalaženje pravog poklona za muškarca u vašem životu može biti pomalo nezgodno, jer ili imaju sve ili im...

Imaginarijum gift vodič za sve ljubiteljke mode

Ukoliko ove praznične sezone želite da iznenadite svoju stilski osvešćenu prijateljicu, sestru, mamu ili koleginicu nečim što će im se sigurno dopasti, a ne...

Nike Waffle Racer LX silueta sa mint detaljima daje nam sjajne ideje za jesenji outfit

  Nike je ponovo uspeo da klasičnim patikama za trčanje da urbani i moderni preobražaj, a ovoga puta reč je o ženskom modelu Waffle Racer...

Poslužite ove rolnice na sledećoj zabavi i gledajte kako magično nestaju sa tanijira!

  Ukoliko planirate zabavu, večeru za prijatelje ili lagani ručak, ove rolnice od pršute, kruške i rukole su mali božanski zalogaji koji će se dopasti...

Kompanija Coca-Cola i Tommy Hilfiger objavili su vest o lansiranju TOMMY JEANS Coca-Cola® capsule kolekcije, osmišljene kao posebno reizdanje kolekcije koju je Tommy Hilfiger dizajnirao davne 1986. godine. Ova dva kultna američka brenda neguju i dele isto nasleđe ukorenjeno u pop kulturi, a ponovo su se zajedno okupili kako bi obnovili posebnu saradnju i kroz seriju autentičnih modnih komada dali značaj individualnosti, odlučnosti i optimizmu koji su njihov zajednički imenilac.

„TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija slavi ikoničnu prekretnicu u istoriji Tommi Hilfigera“, rekao je Averi Baker, Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Coca-Cola kolekcija koju smo lansirali 80-tih godina bila je hrabra, drugačija i odmah prepoznatljiva. Ovo reizdanje se nadovezuje na našu prvu saradnju sa Coca Cola-om, proslavljajući optimistički i mladalački duh, uz dodatak modernog mladalačkog stila. Pokretanjem prve Coca Cola kolekcije TOMMY HILFIGER postao je pionir u spajanju mode sa pop kulturom“.

 

Inspirisana originalnim Coca Cola logom, integrisana digitalna kampanja predstavljena je na minimalističan način i slavi inkluzivni duh TOMMY HILFIGER brenda. Kampanju je zabeležila  Meinke Klein u saradnji sa dizajnerom Luke Daiem, a modeli koji su učestvovali u kampanji prikazuju bogatstvo različitosti. To su India Graham, Tivanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Varrington, Mars Murrai, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang i Desire Mia. Kampanja takođe uključuje i ekskluzivni intervju sa Tommi Hilfigerom, koji će biti podeljen preko društvenih kanala, a američki dizajner se osvrće i na prvu originlanu kolekciju nastalu u saradnji sa Coca Cola-om.

TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija za muškarce i žene oživljava komade iz originalne kolekcije 80-ih sa drugačijim, savremenim siluetama i novim logotipom. Pored majica i dukseva u kraljevsko plavoj, žutoj, crvenoj, beloj i nebesko plavoj boji sa velikim TOMMY JEANS i Coca Colalogom preko grudi, ljubiteljima ovog brenda na raspolaganju su i crveni šorcsa belom trakom sa strane, na kojoj je smešten logo, majice u plavoj, crvenoj i beloj boji, bela majica sa logom u 5 različitih boja, crvena i bela sportska jaknasa patentnim zatvaračem na prednjoj strani, kao i ragbi majica u različitim bojama i veliki duksevi sa TOMMY JEANS i Coca Cola logom.

„Ovaj savremeni izraz Tommy Hilfigerove prvobitne saradnje sa Coca-Colom stavlja u fokus ove ikonične dizajne prilagođene trendovima nove generacije“, rekao je Michelle Moorehead, Direktor licenciranja i maloprodaje Coca Cola kompanije. “Zajednička posvećenost naših brendova autentičnosti i optimizmu ispoljava se kroz ovu kolekciju.”

TOMMY HILFIGER je od samog početka sarađivao sa ikonama pop kulture iz sveta mode, muzike, umetnosti i zabave. Tommy Hilfiger bio je jedan od prvih dizajnera koji su spojili modu i slavne ličnosti. Postao je pionir u industriji tako što je oblačio mlade umetnike kao što su Aaliyah, Mark Ronson i Usher, a David Bovie i Beyonce učestvovali su u reklamnim kampanjama ovog brenda. U skorije vreme, Tommy Hilfiger sarađivao je sa svetskim supermodelom Gigi Hadid, dizajnirajući Tommy x Gigi četiri ženske kapsule. Pored toga, brend sarađuje i sa Levisom Hamiltonom, četvorostrukim šampionom u Formuli 1.

Odabrani modeli kolekcije TOMMY X COCA-COLA možete kupiti u multibrand radnje FASHION&FRIENDSu Beogradu – Ušće shopping center, a u najskorije vreme kapsula stiže i u TOMMY HILFIGERu Rajićeva shopping centru.

Foto: Tommy Jeans

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Nova Idôle maskara za trepavice kakve ste oduvek želeli

  Idôle je simbol moderne, savremene generacije neustrašivih i snažnih žena. Sledeći uspešno lansiranje Idôle mirisa, Lancôme doseže nove uspehe sa inovativnom maskarom, Lash Idôle...

Nova H&M Home kolekcija u znaku čistih linija, mekih tekstura i organskih materijala

  Ovog proleća enterijeri će biti svetli, čisti i smeli, baš poput noviteta koje je čuveni švedski brend nedavno predstavio. Inspirisana modernim domovima, u nameri da...

Eucerin® nam pomaže da se oslobodimo simtoma suve kože u januaru

  Veliki broj ljudi se konstantno ili u nekom trenutku života suočava sa problemom suve kože. Mnogi od njih pri tome pomisle da je u...

Da li ste znali da vaš telefon možete pretvoriti u teleskop?

Fancuska start-up kompanija Vaonis ima za cilj da pokrene revoluciju u svetu astronomije stvaranjem novog iskustva posmatranja svemira koristeći najpraktičniji optički insrument -  vaš mobilni...

Gucci vam poručuje: Izjavite ljubav mirisom sa nekonvencionalnom porukom

  Nakon uspešnog prvog lansiranja Gucci Guilty Love Edition parfema, proslava slobode i nekonvencionalne ljubavi svojstvene #ForeverGuilty univerzumu nastavlja se novom edicijom Gucci Guilty Love...