26 C
Belgrade
26 C
Zagreb
20.3 C
Sarajevo
05.07.2020.

Svet u hiljadu boja: nova kampanja FASHION&FRIENDS otkriva trendove za prolećnu sezonu!

Must read

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

adidas Originals 4D patike – Revolucionarne u svakom smislu!

Prepoznatljive po svom mint zelenom isprepletanom đonu, adidas 4D patike samo su jedan od primera sposobnosti nemačkog brenda da ostane na prvom...

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća...

Najpoznatiji regionalni multibrend concept storte, FASHION&FRIENDS, obeležava početak nove sezone prolećnom kampanjom koja ima za cilj da kanališe energiju ‘millennials’ populacije i podrži njihov svet u hiljadu boja. Kampanja je inspirisana Jadranskim morem koje pruža intenzivnu pozadinu za jarke tonove i slojevite teksture. Usudili smo se da u prvi plan dovedemo svetlost i optimizam, jer nam svima nakon duge zime treba malo boje. Kadrovi kampanje prikazuju one izražajne i prirodne trenutke radosti za koje znamo da su odmah povezani sa našim potrošačima.

 

Na fotografijama su prikazani MUST HAVE komadi svetski najpoznatijih urbanih brendova iz ponude Fashion&Friends kao što su Replay, Diesel, Tommy Jeans, Guess, Liu Jo, Levi’s, Manila Grace, Steve Madden, Scotch&Soda, Calvin Klein jeans, SuperDry i drugi.

 

Multibrand prodavnice FASHION&FRIENDS se nalaze u Srbiji – Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš, Crnoj Gori – Podgorica, Budva, Bar, Nikšić i Kotor, Makedoniji – Skoplje kao i Hrvatskoj – Zagreb, Rijeka, Zadar i Split, te Bosni i Hercegovini – Banja Luka.

Kampanju potpisuje marketing tim Fashion Company i poznati hrvatski fotograf Goran Čizmešija.

 

Kampanju potpisuje marketing tim Fashion Company i poznati hrvatski fotograf Goran Čizmešija.

Models:

Agencija Thalia model, Lucija Raić, Ana Klarić

Agencija Conor komunikacije, Marko Tkalčević, Vazmenko Pervan

Share This:

- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

adidas Originals 4D patike – Revolucionarne u svakom smislu!

Prepoznatljive po svom mint zelenom isprepletanom đonu, adidas 4D patike samo su jedan od primera sposobnosti nemačkog brenda da ostane na prvom...

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća...

Social Media Marketing for Franchises is Meant for Women

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...