14 C
Belgrade
11.5 C
Zagreb
8.9 C
Sarajevo
01.10.2020.

Tajna je u contentu: saznajte koji naslovi na internetu garantuju uspešan Dan zaljubljenih!

IZDVAJAMO

Nike Waffle Racer LX silueta sa mint detaljima daje nam sjajne ideje za jesenji outfit

  Nike je ponovo uspeo da klasičnim patikama za trčanje da urbani i moderni preobražaj, a ovoga puta reč je o ženskom modelu Waffle Racer...

Poslužite ove rolnice na sledećoj zabavi i gledajte kako magično nestaju sa tanijira!

  Ukoliko planirate zabavu, večeru za prijatelje ili lagani ručak, ove rolnice od pršute, kruške i rukole su mali božanski zalogaji koji će se dopasti...

Pripremite kolač od omiljenog voća i slatke nostalgije prema savršenom @fle.kaa receptu!

Nedelja. Dan za odmor, nesebično ugađanje sebi i uživanje u ukusima poslastica koje neodoljivo podsećaju na slatka mala iznenađenja iz rerne. Ona koja bi...

Elegantne minđuše koje drže vaše AirPod slušalice na mestu

  Ukoliko ste ljubitelj AirPod slušalica i imate problem sa nošenjem minđuša dok slušate svoju omiljenu muziku, ili vam Apple slušalice neočekivano ispadaju iz ušiju,...

Nova Reserved kolekcija je upravo ono što je nedostajalo našoj jesenjoj garderobi

  Kako se bliži početak hladnijeg vremena, izlozi high street brendova preplavljeni su novim jesenjim kolekcijama, ali moramo da priznamo da je nova linija brenda...

Da li ste čuli za food profil @fle.kaa? Imamo super vesti i sjajan recept za vas!

Po zanimanju je strukovni nutricionista dijetetičar, po životnom opredeljenju pasionirani esteta i zaljubljenica u fotografiju, pripremu hrane i njeno stilizovanje, a ovaj...

Ovi makeup trendovi nam poručuju da leto ipak nije otkazano

Vreme je napokon sve toplije, a kada je u pitanju letnja šminka ove sezone to znači samo jedno - zabava bez prestanka! Bilo da...

Vans predstavio novu kolekciju u čast 30. sezone serije “The Simpsons”

Već 30 godina omiljena američka porodica "The Simpsons" zabavlja gledaoce širom sveta i kao takva predstavlja deo pop kulture pružajući zabavan uvid u porodični...

Danas je dan „D“ za priče o ljubavi i sasvim je sigurno da je većina uspešnih kompanija u Srbiji već pripremila promotivne tekstove o svojim brendovima sa light motivomDana zaljubljenih. Ono što je poznato jeste da je 14. februar idealan dan u godini za plasiranje dobrog contenta, ali smo želeli da proverimo da li je moguće predvideti tip naslova, koji će ostvariti najbolju interakciju sa čitaocima.

Podaci strat up kompanije Digital Element, koja je se bavi medijskom analizom i jedina na ovim prostorima poseduje softver koji čita i razume srpski jezik, pokazali su da najveći engagement na online medijima generišu naslovi koji u prvi plan stavljaju datumsko obeležje pravoslavne krsne slave Sveti Trifun, dok je niži stepen angažovanja detektovan kod naslova sa eksplicitnim navođenjem „Dana zaljubljenih“.

Pogledajmo koje su to grupe naslova u prethodnih 12 meseci izazvale najviše reakcija na domaćim portalima kada je obeležavanje 14. februara u pitanju:

  1. Vesti sa najvećim brojem deljenja: Danas je Sveti Trifun, praznik vina i ljubavi

Domaća čitalačka publika, kada su u pitanju online mediji, u prethodnih godinu dana je u najvećoj meri reagovala na objave u kojima je fokus bio na proslavi dana Svetog Trifuna. Najveći broj share-ova (preko 70%) imali su naslovi koji najavljuju „crveno slovo“ u pravoslavlju i upravo je ovaj sadržaj postigao najveći viralni efekat na društvenim mrežama, odnosno najveći broj direktnih deljenja sa portala na Facebook.

  1. Najčitanije vesti: Drevni rituali pred Dan zaljubljenih

Najveći broj pregleda generišu objave čiji naslovi najavljuju priču o ritualima i običajima. „Laki“ tekstovi o trikovima za privlačenje ljubavi generišu najveći broj pregleda, ali i najmanji broj interakcija (komentara i share-ova). Broj pregleda tekstova sa ovom formom naslova je tokom poslednjih godinu dana značajno prelazio proseke čitanosti objava o Danu zaljubljenih. Naime, prosek pregleda svih tekstova sa pominjanjem „Dana zaljubljenih“ (u bilo kom kontekstu) iznosi oko 2.000, dok objave o Danu zaljubljenih u kontekstu ljubavnih rituala prelaze 6.000 klikova.

  1. Vesti sa najvećim brojem komentara: Osvojite savršen poklon za Dan zaljubljenih

Call-to-action sadržaji generalno privlače najveći broj komentara, kako na portalima, tako i na društvenim mrežama, a ovakav se trend naročito intenzivira tokom datuma kao što su 14. februar ili 8. mart. Doslovni „pozivi na akciju“ u periodu praznika povećavaju broj komentara u proseku za 15 do 35 odsto, a aktivacije koje statistički generišu najbolji engagement svakako su one koje korisnicima pružaju jasan poziv za akcijom koju je moguće izvršiti u kratkom roku i bez prevelikog angažmana.

Da zaključimo, ono što može u toku današnjeg dana da poboljša medijsku vidljivost online objava jeste implementiranje sadržaja o Svetom Trifunu kao pravoslavnom svecu, saveti za privlačenje partnera ili dobar poziv na akciju. Srećno!

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Žena kao inspiracija: Otkrijte novu Dior kolekciju

Vraćajući se na pistu nakon osam meseci, kreativna direktorka Marija Gracija Kjuri na veličanstven način je otvorila parisku Nedelju mode svojom boemskom kolekcijom za...

Dobili ste novi posao? Prilagodite se i zauzmite pravu poziciju prateći ove savete!

  To je to! Stali ste na liticu i odlučili da uskočite u novi posao koji vam se ponudio. Proslavili ste svoju hrabrost, i potpisali...

Comfort Town: Šareni komadić Evrope u srcu Kijeva

 Ako vas put ikada nanese u Ukrajinu, dok se budete spuštali na užurbani kijevski aerodrom Borispolj, bacite pogled kroz prozor aviona i ugledaćete eksploziju...

Novi Galaxy S20 FE: Telefon napravljen po meri svih fanova!

Tokom proteklih 10 godina, Samsung Galaxy serija mobilnih telefona korisnicima je iznova pružala nezaboravna iskustva, a kao rezultat dugogodišnjeg poverenja, Galaxy korisnici postali su...

Umetnost rezbarenja udahnula je novi život opalom lišću!

Tokom jeseni svakodnevno viđamo opalo lišće oko sebe ali retko obraćamo pažnju na njegovu lepotu. Međutim, samouki umetnik iz Kazahstana odlučio je ne samo...