30 C
Belgrade
27.8 C
Zagreb
23.5 C
Sarajevo
07.08.2020.

Tommy Hilfiger- kolekcija koja donosi novo lice američke klasike

IZDVAJAMO

LEGO nas vraća u osamdesete realističnim Nintendo setom

Klasična NES (Nintendo Entertainment System) konzola dobija LEGO verziju u svom nostalgičnom sjaju i poziva vas da pređete novi nivo Super Mario...

Sony džepni klima uređaj stiže u pravi čas

  Ideja o mini klima uređaju, pogodnom za nošenje, koji je povezan sa vašim mobilnim telefonom i hladi vas tokom visokih temperatura zvuči...

IKEA otvara vrata “Doma sutrašnjice”

Do 2050. godine 70% svetske populacije će živeti u gradovima. Ovaj podatak je rezulat istraživanja koje je sprovela švedska kompanija IKEA sa...

Sav ukus italijanskog leta stopljen je u ovom ukusnom zaleđenom koktelu!

U Italiji se Aperol Spritz obično poslužuje kao aperitiv tokom italijanske verzije happy hour-a. Kombinuje se sa zabavnim, kreativnim zalogajima kako biste...

Nike Space Hippie – prve ekološke patike koje ćete zaista želeti da nosite

Održivost i dizajn patika skoro nikada nisu išli jedno uz drugo, ali to nije sprečavalo poznate brendove i dizajnere da iznova pokušavaju...

Nova H&M Home kolekcija vas poziva da provede ovo leto kod kuće!

Leto je napokon stiglo a sa njim i visoke temperature koje nas teraju da širom otvorimo vrata i prozore i pretvorimo terasu...

Top 5 detalja koji će savršeno upotpuniti vaš dom!

Moderan nameštaj, efektni kuhinjski elementi i dominantne boje u prostorijama u najvećoj meri određuju izgled doma, ali nije novost da upravo detalji daju poseban...

Popularni američki brend Tommy Hilfiger u novu je  sezonu zakoračio u velikom stilu, stavljajući naglasak na prepoznatljive zaštitne boje – crvenu, belu i plavu kao i urbani casual look sa sportskom notom.

Urbana i odvažna kolekcija za jesen/zimu 2018 čija su zaštitna lica modeli Winnie Harlow i Hailey Baldwin i vozač Formule 1, Lewis Hamilton ističe bogat spektar dezena poput nezaobilaznih prugica, ali i sveprisutnog kariranog uzorka koji su trendseterke istakle kao nezaobilazan jesenji motiv.

 

Tommy Hilfiger ove jeseni donosi još jedan od trenutno aktualnih trendova – logomaniju koja je zavladala basic komadima brenda, ali i modnim aksesoarima. Prepoznatljivi logo brenda prožet je kroz urbanu kolekciju na razne načine, bilo da se radi o imenu brenda izvezenom ili apliciranom na odeći ili pak upečatljivom, stiliziovanom amblemu.

Odabrani modeli iz kolekcije jesen/zima 2018 dostupni su u prodavnicama TOMMY HILFIGER u Beogradu – Rajićeva shopping center i Ušće shopping center, Novom Sadu – Zmaj Jovina 19 i Nišu – Forum shopping center.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Tommy Hilfiger

 

 

 

 

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Bang & Olufsen BeoPLAY E8 Sport On Edition – Sport i muzika nikad bolje nisu išli zajedno

Za mnoge koji se bave sportom, kako profesionalno tako i rekreativno, muzika je oduvek bila sastavni deo treninga. Ne samo da nas muzika bolje...

Chanel Beauty „Red“ kolekcija: Zaboravite sve što znate o ružičastoj šminki

 Nakon lansiranja nijansi ruževa i lakova za nokte Rouge Coco, Lucija Pika, kreativna direktorka šminke i boja kuće Chanel predstavila je novi izbor Chanel...

Napravite kućnu kancelariju u kojoj ćete zapravo želeti da radite

Rad od kuće donosi brojne pogodnosti zbog čega se sve više ljudi odlučuje za osnivanje kućnih kancelarija. Danas ne morate biti freelancer da biste...

Nova Zara kolekcija nam poručuje: “Ne odustajte od leta!”

Dok avgust provodimo kod kuće maštajući o odmoru, Zara nam poručuje da još uvek ima nade da ove godine otputujemo na more i u...

Radni dan u pidžami: Prednosti i izazovi rada od kuće

Mogućnosti za rad na daljinu su se postepeno povećavale čak i pre nego što je pandemija koronavirusa uzela maha i prisilila mnoge na izolaciju.Trenutno...