27.5 C
Belgrade
pet, 03.07.2020.

Mirisni predmet žudnje: bordo Chanel N°5!

Must read

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

adidas Originals 4D patike – Revolucionarne u svakom smislu!

Prepoznatljive po svom mint zelenom isprepletanom đonu, adidas 4D patike samo su jedan od primera sposobnosti nemačkog brenda da ostane na prvom...

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća...

Social Media Marketing for Franchises is Meant for Women

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...
Chanel N°5, najpopularniji i najprodavaniji parfem na svetu koji je nakon čuvene Coco proslavila holivudska diva Merilin Monro, u susret zimskim praznicima dobija novo ruho- magičnu kristalnu bočicu bordo nijanse koja blista mistikom i senzualnošću pariske noći!
 
Luksuzna ambalaža od burgundi kristala predstavlja prvu promenu u istoriji ovog remek-dela parfemiste Ernesta Boa, što je dovoljan razlog da predani kolekiconari i obožavaoci vanvremenske parfemske klasike pohrle u Chanel parfimerije i ovu bočicu među prvima dodaju svojim mirisnim kolekcijama.Uz opšti hype među svjetskim beauty influenserima, vijest o ovoj limitiranoj parfemskoj seriji postala je još pruivlačnija kada je iz PR službe brenda pristigla informacija da će 55 najbržih kupaca dobiti fantastičnu pogodnost: priliku da kupe parfem u bočici zapremine od čak 900 ml!
Pored ekskluzivnog izdanja ovog vanvremenskog parfema sa mirisnim notama ruže i đurđevka, luksuzna modna kuća na tržište će lansirati i parfemsku i toaletnu vodu legendarne “Petice”, a ovi proizvodi biće dostupni u svim beauty radnjama brenda od 1. novembra!
Foto: Chanel
 
 

Share This:

- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

„Parc de la Distance“ – Zeleni lavirint dizajniran za socijalno distanciranje na otvorenom

U jeku pandemije koronavirusa, pandemije brojni javni parkovi i vrtovi širom sveta, poput Šenbruna ili Belvederea u Beču, zatvorili su svoje kapije...

adidas Originals 4D patike – Revolucionarne u svakom smislu!

Prepoznatljive po svom mint zelenom isprepletanom đonu, adidas 4D patike samo su jedan od primera sposobnosti nemačkog brenda da ostane na prvom...

Upoznajte Moxie, robota koji pomaže deci da razviju socijalne, emocionalne i kognitivne veštine

Kreiran od strane tima stručnjaka za razvoj dece, inženjering, tehnologiju i dizajn igrica, Moxie je mali kućni robot koji po izgledu podseća...

Social Media Marketing for Franchises is Meant for Women

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...

Customer Engagement Marketing: A New Strategy for the Economy

The main thing that you have to remember on this journey is just be nice to everyone and always smile. Refreshingly,...