31.5 C
Belgrade
28.1 C
Zagreb
26.8 C
Sarajevo
11.08.2020.

Opčinjeni smo vizualima nove Zara kampanje!

IZDVAJAMO

Ovi makeup trendovi nam poručuju da leto ipak nije otkazano

Vreme je napokon sve toplije, a kada je u pitanju letnja šminka ove sezone to znači samo jedno - zabava bez prestanka! Bilo da...

Vans predstavio novu kolekciju u čast 30. sezone serije “The Simpsons”

Već 30 godina omiljena američka porodica "The Simpsons" zabavlja gledaoce širom sveta i kao takva predstavlja deo pop kulture pružajući zabavan uvid u porodični...

LEGO nas vraća u osamdesete realističnim Nintendo setom

Klasična NES (Nintendo Entertainment System) konzola dobija LEGO verziju u svom nostalgičnom sjaju i poziva vas da pređete novi nivo Super Mario...

Sony džepni klima uređaj stiže u pravi čas

  Ideja o mini klima uređaju, pogodnom za nošenje, koji je povezan sa vašim mobilnim telefonom i hladi vas tokom visokih temperatura zvuči...

IKEA otvara vrata “Doma sutrašnjice”

Do 2050. godine 70% svetske populacije će živeti u gradovima. Ovaj podatak je rezulat istraživanja koje je sprovela švedska kompanija IKEA sa...

Vrtić Kaleidoskop – veseli arhitektonski projekat koji podseća na filmove Vesa Andersona

Jedinstveni vrtić kaleidoskop projekat je SAKO Architects studija i nalazi se u gradu Tianšui, u kineskoj provinciji Gansu. Sačinjen je od 483...

Sav ukus italijanskog leta stopljen je u ovom ukusnom zaleđenom koktelu!

U Italiji se Aperol Spritz obično poslužuje kao aperitiv tokom italijanske verzije happy hour-a. Kombinuje se sa zabavnim, kreativnim zalogajima kako biste...

Nike Space Hippie – prve ekološke patike koje ćete zaista želeti da nosite

Održivost i dizajn patika skoro nikada nisu išli jedno uz drugo, ali to nije sprečavalo poznate brendove i dizajnere da iznova pokušavaju...

Povodom predstojeće jesenje sezone, španska modna kuća  Zara lansirala je kampanju na kojoj bi joj pozavideli i najluksuzniji modni brendovi sveta, a pored raskoši boja i eklektičnog odabira dezena i tkanina, za ovaj utisak u mnogome je zaslužna i kreativna direkcija renomiranog modnog fotografa Stivena Majsela.

Predstavljena kolekcija donosi nam jedinstvenu fuziju živopisnog istočnjačkog stila i savremenog odevanja. Među ključnim komadima nalaze se plišane midi haljine folklornih dezena zagasitih boja, kimona maxi dužine i elegantne svilene košulje ukrašene predimenzioniranim mašnama, dok kada je o modnim dodacima reč, kolekcijom vladaju monohromatske marame u stilu tradicionalnih nošnji Srednjeg Istoka, masivni kaiševi i nakit zlatnih tonova koje se savršeno uklapaju sa cross body torbicama velikih kopči i čizmama i cipelama vrtoglavo visokih platformi.

Kampanja je juče osvanula na zvaničnoj Zara online platformi, a dolazak kolekcije u zvanične prodajne objekte brenda očekuje se u prvoj polovini avgusta, što je, priznaćete, više nego dovoljan  razlog da se radujemo kraju leta!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ana Končar

Foto: Steven Meisel

 

 

 

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Clova Lamp – pametna lampa koja deci čita knjige pomoću veštačke inteligencije

 Vreme koje deca provode sa roditeljima dok im čitaju priče je neprocenjivo jer na taj način deca razvijaju svoje sposobnosti razmišljanja, koncentraciju, maštu i...

CamperLab donosi nam klasične siluete u avangardnom izdanju

U skladu sa željom brenda da istraži kontradikcije - klasične siluete i nekonvencionalne teksture, novi kreativni direktor Ahil Ion Gabrijel vodi CamperLab u novu...

Gucci “The Ritual” kolekcija pruža intimni pogled u svakodnevni život modela

Kako bi preispitali perspektivu u doba pandemije i pokazali svoju kreativnost tokom karantina, kreativni direktor modne kuće Gucci Alesandro Mišel zamolio je svoje modele...

BURNOUT 2.0: Kako u 3 koraka sprečiti sledeći nivo pregorevanja na poslu

Ako je COVID-19 pandemija sadašnjice, da li znate šta nas čeka u budućnosti?Dok je danas pandemija donela veću svest o higijeni radnog prostora i...

Analog vam pomaže da povećate produktivnost i odredite prioritete

 Budući da većina nas radi od kuće, često se dešava da izgubimo pojam o vremenu koje provedemo za radnim stolom, dok granice između poslovnog...