23.7 C
Belgrade
26.3 C
Zagreb
22 C
Sarajevo
13.08.2020.

Nesvakidašnji UGG® kolektiv predstavio novu kampanju za proleće/leto 2018!

IZDVAJAMO

Da li ste čuli za food profil @fle.kaa? Imamo super vesti i sjajan recept za vas!

Po zanimanju je strukovni nutricionista dijetetičar, po životnom opredeljenju pasionirani esteta i zaljubljenica u fotografiju, pripremu hrane i njeno stilizovanje, a ovaj...

Ovi makeup trendovi nam poručuju da leto ipak nije otkazano

Vreme je napokon sve toplije, a kada je u pitanju letnja šminka ove sezone to znači samo jedno - zabava bez prestanka! Bilo da...

Vans predstavio novu kolekciju u čast 30. sezone serije “The Simpsons”

Već 30 godina omiljena američka porodica "The Simpsons" zabavlja gledaoce širom sveta i kao takva predstavlja deo pop kulture pružajući zabavan uvid u porodični...

LEGO nas vraća u osamdesete realističnim Nintendo setom

Klasična NES (Nintendo Entertainment System) konzola dobija LEGO verziju u svom nostalgičnom sjaju i poziva vas da pređete novi nivo Super Mario...

Sony džepni klima uređaj stiže u pravi čas

  Ideja o mini klima uređaju, pogodnom za nošenje, koji je povezan sa vašim mobilnim telefonom i hladi vas tokom visokih temperatura zvuči...

IKEA otvara vrata “Doma sutrašnjice”

Do 2050. godine 70% svetske populacije će živeti u gradovima. Ovaj podatak je rezulat istraživanja koje je sprovela švedska kompanija IKEA sa...

Vrtić Kaleidoskop – veseli arhitektonski projekat koji podseća na filmove Vesa Andersona

Jedinstveni vrtić kaleidoskop projekat je SAKO Architects studija i nalazi se u gradu Tianšui, u kineskoj provinciji Gansu. Sačinjen je od 483...

Sav ukus italijanskog leta stopljen je u ovom ukusnom zaleđenom koktelu!

U Italiji se Aperol Spritz obično poslužuje kao aperitiv tokom italijanske verzije happy hour-a. Kombinuje se sa zabavnim, kreativnim zalogajima kako biste...

U srcu treće po redu kampanje za UGG® Collective – proleće / leto 2018 još jednom se našla grupa pojedinaca koje povezuju zajedničke vrednosti i imaju dosta toga zanimljivog da poruče o životu u Kaliforniji. Ove sezone, brend nastavlja svoju priču kroz najnoviju podelu članova UGG® Collective.

The UGG® Collective

Cast se sastoji od stvarnih, običnih ljudi koji su provokativni, topli progresivni, slobodni, senzualni i beskrajno optimistični. Među njima je i ove sezone pank bend iz okruga Orange County, poznati muralista iz Los Anđelesa, studenti sa Univerziteta Santa Barbara, modni fotograf, priznati vlogeri i vlogerke i ikonični multitalentovani stanovnici Kalifornije. 

Ove sezone, kampanja je snimljena na tri različite lokacije u Kaliforniji – obroncima Walker kanjona, Torrey Pines i Lowe House u Palm Springsu. Gklavni junaci nose uzbuljive modele brenda UGG iz kolekcije proleće/leto 2018.

Odabrani modeli brenda UGG iz kolekcije proleće/leto 2018 dostupni su u multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu, Podgorici,  Budvi, Kotoru, Baru i Nikšiću.

 

 

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Na bajkovitom Visu postoji vila u kojoj želimo da provedemo ostatak leta

 Iako sezona godišnjih odmora uveliko traje, situacija sa pandemijom, nažalost, ne jenjava i menja se iz časa u čas.Svi oni željni mora, soli, peska...

Gucci Beauty predstavio ruževe inspirisane divama zlatnog doba Holivuda

 Nakon lansiranja i velikog uspeha kolekcije ruževa za usne Rouge à Lèvres Satin, Gucci Beauty je ovoj liniji dodao tri nove senzualne nijanse.  Svojom kremastom...

Klasična Bvlgari Serpenti torba viđena očima savremenog Ambush brenda

 Kreativna direktorka japanskog brenda Ambush, Jun An, najnovija je dizajnerka koja je imala priliku da redefiniše čuvenu kolekciju torbi i aksesoara Bvlgari Serpenti Forever.  Kampanja...

sacai Resort 2021 kolekcija je definicija sofisticirane ležernosti i udobnosti

 Japanski luksuzni modni brend sacai, čije su kolekcije često inspirisane citatima i frazama umetnika, istorijskih ili fiktivnih likova, predstavio je svoju novu Resort 2021...

Earth Speakr daje deci reč, a odraslima priliku da ih slušaju dok govore o klimatskim promenama

 Dansko-islandski umetnik Olafur Eliason razvio je aplikaciju uz pomoć augmentativne realnosti (AR) koja omogućava deci da digitalno prenesu svoje lice na predmete iz svog...