18.5 C
Belgrade
12.9 C
Zagreb
17 C
Sarajevo
27.10.2020.

Mane su ok: Diesel predstavio novu Go With the Flow kampanju!

IZDVAJAMO

Nike Waffle Racer LX silueta sa mint detaljima daje nam sjajne ideje za jesenji outfit

  Nike je ponovo uspeo da klasičnim patikama za trčanje da urbani i moderni preobražaj, a ovoga puta reč je o ženskom modelu Waffle Racer...

Poslužite ove rolnice na sledećoj zabavi i gledajte kako magično nestaju sa tanijira!

  Ukoliko planirate zabavu, večeru za prijatelje ili lagani ručak, ove rolnice od pršute, kruške i rukole su mali božanski zalogaji koji će se dopasti...

Pripremite kolač od omiljenog voća i slatke nostalgije prema savršenom @fle.kaa receptu!

Nedelja. Dan za odmor, nesebično ugađanje sebi i uživanje u ukusima poslastica koje neodoljivo podsećaju na slatka mala iznenađenja iz rerne. Ona koja bi...

Elegantne minđuše koje drže vaše AirPod slušalice na mestu

  Ukoliko ste ljubitelj AirPod slušalica i imate problem sa nošenjem minđuša dok slušate svoju omiljenu muziku, ili vam Apple slušalice neočekivano ispadaju iz ušiju,...

Nova Reserved kolekcija je upravo ono što je nedostajalo našoj jesenjoj garderobi

  Kako se bliži početak hladnijeg vremena, izlozi high street brendova preplavljeni su novim jesenjim kolekcijama, ali moramo da priznamo da je nova linija brenda...

Da li ste čuli za food profil @fle.kaa? Imamo super vesti i sjajan recept za vas!

Po zanimanju je strukovni nutricionista dijetetičar, po životnom opredeljenju pasionirani esteta i zaljubljenica u fotografiju, pripremu hrane i njeno stilizovanje, a ovaj...

Ovi makeup trendovi nam poručuju da leto ipak nije otkazano

Vreme je napokon sve toplije, a kada je u pitanju letnja šminka ove sezone to znači samo jedno - zabava bez prestanka! Bilo da...

Vans predstavio novu kolekciju u čast 30. sezone serije “The Simpsons”

Već 30 godina omiljena američka porodica "The Simpsons" zabavlja gledaoce širom sveta i kao takva predstavlja deo pop kulture pružajući zabavan uvid u porodični...

Prošlog septembra brend Diesel je svetu objavio svoju novu mantru “Go with the flaw”, u želji da inspiriše ljude da prihvate život sa svim njegovim nedostacima, i da s ponosom nose svaku nesavršenost, kako bi je pretvorili u pozitivnu osobenost. Društvo neprekidno žudi za perfekcijom…ali perfekcija je dosadna, zar ne? 

01

Ako se u prvom filmu vidi savršeno loš rezultat pokušaja jednog reditelja da napavi svoj prvenac, u narednoj epizodi, uz ironiju i sa dobrom dozom spontanosti, prikazujemo vam šta se desi kada…pokušavate da budete savršeni. Kada zapravo učinite sve da sakrijete nedostatke u svom životu, jureći spolja nametnuo savršenstvo, jer zdrav razum smatra da je lepota još jedna naša obaveza.

 

02-1Reč je o momku i devojci koji se nakon upoznavanja zaljube jedno u drugo u trenutku kada odluče da se reše vrlo očiglednih nedostataka.  U kratkom filmu, koji je ponovo režirao Fransoa Rusle (Francois Rousselet), uz pesmu “What’s the matter baby” benda Small Faces, saznajemo da će na kraju naši nedostaci uvek nadjačati bilo kakav pokušaj da ih sakrijemo.

03

Nova epizoda istovremeno portretiše novu Diesel kolekciju za proleće/leto 2018, glorifikujući dobro poznate Diesel elemente, i podražavajući autentičnu atmosferu 90-ih. Kolekcija je namenjena samoizražavanju, i podstiče na sukobljavanje i suprotstavljanje komada kako bi svako kreirao svoj jedinstven individualni stil.

11

U filmu su skriveni linkovi ka ostalim delovima kampanje, koji takođe imaju cilj da svet održe u stanju nesavršenosti. U nekim ključnim kadrovima mogu se pronaći simboli iza kojih se kriju Instagram adrese profila koji veličaju rasparene čarape (@wantedsocks), ili veb adrese sajta fiktivnog restorana Bluffet (bluffet.com) na kom se nalaze tri video recepta za podsticanje nesavršenog ponašanja, kreirana u saradnji sa Buzzfeed kanalom Tasty. Jedan drugi symbol (layover.it) šalje korisnike na sajt nesavršene putničke agencije, na kome se mogu naći i rezervisati stvarni letovi sa najvećim mogućim brojem presedanja, jer se lepota loše isplaniranog puta krije u većem broju manjih putovanja.

14-1

Fotografije potpisuju  Florence & Nicholas, dok je za concept kampanje drugu godinu za redom razvija agencija Publicis.

13

Kolekcija proleće/leto 2018 dostupna je u prodavnici DIESEL u Beogradu – Ušće shopping centru I multibrand radnjama FASHION&FRIENDS – Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš.

 

 

 

 

 

 

Share This:

- Reklama -
- Reklama -

Najnovije

Praznici ove godine stižu ranije zahvaljujući novoj svečanoj Dior makeup kolekciji!

  Pripremajući se za prazničnu sezonu, Dior Makeup predstavio je svoju svečanu kolekciju za 2020/21. godinu nazvanu „Golden nights“. Linija sadrži niz proizvoda sa potpisom...

Hallowen dani u Ada Mall-u donose super šoping i zastrašujuće dobru zabavu!

 Najstrašniji i najzabavniji praznik širom sveta „Noć veštica“, zahvaljujući ADA MALL-u, ove godine poprima još šokantnijiu dimenziju.   Od 29. do 31. oktobra, svi posetioci...

Fiat 500 u ružičasto zlatnoj boji je najslađi električni auto ikada!

Fiat je nedavno osvežio izgled svog poznatog mini automobila, Fiat 500 Electric, sa sjajnom završnom obradom u ružičasto zlatnoj nijansi i trećim vratima, što...

Životni prostor u harmoniji sa televizorom: Samsung predstavio prvu paletu boja za zidove

Boja je univerzalni jezik kojim svi govorimo i u trenutku može promeniti kako se osećamo, ponašamo ili razmišljamo. Boje dopunjuju našu ličnost, stil i...

adidas x IVY PARK nova kolekcija inspirisana je unutrašnjom lepotom, snagom i otpornošću

  adidas x IVY PARK ponovo pomeraju granice tradicionalne sportske odeće novom kolekcijom koja ima za cilj da bude neumoljivo moderna, funkcionalna i bez imalo...