Održana digitalna konferencija za influensere „The Army Of Me“ powered by Farmasi

od Imaginarijum 0

Digitalna konferencija posvećena influenserima pod nazivom „The Army Of Me“ powered by Farmasi okupila je prethodnog vikenda u Kombank dvorani brojne beauty influensere, ali i sve one kojima je u fokusu online promocija raznih proizvoda i usluga. U organizaciji kozmetičkog brenda „Farmasi“ i pod sloganom Your Vibe, Your Tribe predavači su predstavili inspirativne primere i uspešna rešenja iz svog poslovanja kako bi influenseri, ali i brandovi postigli svoj puni tržišni potencijal u eri digitalne komunikacije.

Konferenciju je otvorio direktor prodaje za „Farmasi Srbiju“ Darko Žabić, koji se kratko osvrnuo na važnost digitalnog marketinga iz perspektive brendova i tržišta.

O tome koliko je bitan sadržaj, estetika profila i kontinuitet u influenserskom radu govorio  je Dino Tutundžić, osnivač „Mudrolija sa Twitter-a“. Po kom principu brendovi i agencije biraju influensere i koji su to najkorisniji alati za saradnju sa njima pojasnila je Jasmina Krstić Latinović, PR manager „ProPR agencije“ i autor bloga „Prikazi Stvarnosti“.

Marko Burazor

Šta nesvesno otkrivamo o sebi na osnovu govora tela, postavljajući foto i video sadržaj na društvenim mrežama, okupljenima je otkrio Marko Burazor, dugogodišnji trener iz domena komunikacija i poslovnih veština. Korisne savete o kreiranju sadržaja za Facebook i Instagram oglašavanje objasnio je Ivan Bildi, poznati digital marketing i biznis strateg, dok je savete o haštagovima i aplikacijama za obradu foto i video sadržaja približila Ana T. Dimitrijević, iz agencije „Angel Solutions“. Za kraj konferencije Dragan Varagić, dugogodišnji strateg e-poslovanja, govorio je o tome koliko je važno, pored društvenih mreža, razvijati i sopstveni blog.

Dino Tutundžić

– Ovo je prva konferencija ovog tipa u organizaciji „Farmasi Srbija“ na kojoj su pozvani imali priliku da dobiju potpuno besplatnu edukaciju, za koju se nadamo da će nam svima pomoći u ostvarivanju novih modela saradnje.

Darko Žabić, Farmasi

„The Army of Me” je i nastao kao projekat koji ilustruje našu svest o značaju digitalnih medija, ali i kao izraz zahvalnosti svima koji na društvenim mrežama prate Farmasi – istakla je Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic regiju.

Ana Dimitrijević

Nakon predavanja u okviru networking zone predavači su  strpljivo odgovarali na dodatna pitanja učesnika konferencije svesni svi činjenice da je znanje osnov napretka.

Više o konferenciji  možete pronaći na thearmyofme.com,  a možete posetiti i službenu stranicu www.farmasi.rs.

Dragan Varagić

Ivan Bildi

 

 

 

 

Share This: