Loré: Magični realizam legendarnog Markesovog dela upleten u novu modnu kolekciju

od Imaginarijum 0

Modni brend Loré iza koga stoji talentovana zagrebačka dizajnerka Loreta Gudelj, nedavno je predstavio kolekciju Cien años de soledad kojom je ujedno otvoren i Ljubljana fashion week. Nakon uspešne modne premijere na ovoj renomiranoj modnoj manifestaciji usledila je i kampanja inspirisana ovim čuvenim remek-delom kolumbijskog pisca Gabriela Garsie Markesa. Modna interpretacija kultnog književnog ostvarenja sporvedena je u delo u magičnom ambijentu jednog od najimpresivnijih slovenačkih utvrđenja- zamku Gutenbuchel u Šoštnju gde je u saradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.

 Teksture i tkanine brižljivo su usklađene sa estetikom epohe obuhvaćene Markesovim Romanom, a izdvojene su prema  tematskim ciklusima Buendía, Macondote Aracataca. U želji da ilustruje radnju knjige, dizajnerka Loreta Gudelj vešto se povezala sa simbolikom dela koristeći spektar boja kojima dominiraju žuta  i crna, kao i dezeni cveća i insekata raskošne lepote čije opise susrećemo u delima legendarnog kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost.  Birajući kombinaciju zagasitih i jarkih tonova, kreatorka nam donosi savršenu asocijaciju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove s početka 20. veka, a svi komadi izrađeni su ručno od najboljih prirodnih tkanina poput kašmira, tvida, vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke upotpunjene snenim vintage detaljima.

Novu kolekciju možete potražiti na zvaničnom web sajtu , na Facebook stranici brendaInstagram profilu @lorecollections, kao i u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modeli: Manuela Mlinar i Martina Heged (Relatum Model Management)

Šminka: Petra Sever (za Illamasqua)

Kosa: Matej Tonković

Cipele: Mass Hrvatska

Fotografije: Doris Fatur

 

Share This: