UGG® : 40. rođendan brenda u znaku živopisne kampanje

od Imaginarijum 0

UGG®, lifestyle brend koji je uvek prkosio konvencijama, ove godine slavi četiri decenije postojanja, a ovaj jubilej obeležio je globalnom kampanjom ’’UGG: 40 Godina’’(UGG: 40 Years). 

Od brenda koji je svoje putovanje ka potrošačima započeo 1978. kao muški brend za surfovanje vremenom je narastao u moćnog lidera u industriji, a sada nastavlja da pokazuje šta znači živeti kalifornijskim stilom života, sa hrabrošću, provokacijom i slobodnim duhom. Poštujući pomenuto nasleđe, kampanja je za brend ambasadore angažovala top mmodela  Advou Abou i dizajnera Herona Prestona, koji su ove godine bili zaslužni za uspeh brenda.

’’Od surfera slobodnog duha do provokativnih modnih dizajnera i kreativaca Kalifornije, UGG®već 40 godina oberučke prihvata hrabru, odvažnu individualnost’’, izjavila  je Andrea O’Donnell, generalni direktor, Fashion Lifestyle Brands.

’’Ono za šta se UGG zalaže važnije je nego ikad i ove godine slavimo ono što smo danas. Sa uzbuđenjem smo okrenuti ka budućnosti i sledećih 40 godina.’’

Kako bi na što bolji način obeležio ovu značajnu godišnjicu, brend predstavlja  viziju nove budućnosti koja i dalje vuče korene iz svoje prošlosti tako što ujedinjuje svoje najpopularnije modele sa ikonama mode, inovacije i umetnosti. Ove jedinstvene individue predstavljaju novu generaciju brenda UGG®.

Svojom odvažnom ličnošću, Adwoa Aboah unosi inovaciju u ono što znači biti moderna žena. Kao model i aktivista predvodila je kampanje za Chanel, Burberry i Revlon, Aboa izaziva tradicionalne standarde lepote, prkosi konvencionalnosti i stvara siguran prostor za žene u podizanju svesti o mentalnom zdravlju, seksualnosti i telu bez stigme i srama kroz Gurls Talk, platformu koju je uspostavila sa svojom najboljom prijateljicom.

Umetnik koji sa lakoćom menja žanrove, kreativni direktor, kreator sadržaja, dizajner i di-džej, Heron Preston stvara sopstveni put u modnoj industriji preko svoje posvećenosti inovaciji, sprovođenju eksperimenata i nepredvidivosti. Njegov nekonvencionalni stil doveo ga je do saradnje sa imenima kao što su Virgil Abloh, Nike, Kanye West. Njegov odnos sa brendom UGG® bio je nakratko pominjan tokom festivala Coachella, kada je Preston pružio svoj kreativni doprinos limitiranom izdanju UGG® Classic II Mini boots, dodajući im svoj potpis i logo. Saradnja Prestona sa brendom UGG® biće lansirana 2019. godine.

Kampanju “UGG: 40 godina” fotografisao je fotograf i vizuelni umetnik Erik Madigan Heck, poznat po stvaranju kompleksnih nadrealnih predela u svom radu. Heck u kampanju unosi tanani senzibilitet umetnosti putem ponovnog osmišljanja poznatih kalifornijskih pejzaža kao što su Big Sur i Nacionalni park Redwood. Heck ih je oslikao u zasićenim, maštovitim postavkama, sa živopisnim bojama i odvažnim dezenima.

 Odabrani modeli brenda UGG dostupni su u multibrend radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

 

Foto: UGG®

 

 

 

Share This: