Poznati milenijalci kao zvezde nove Dolce & Gabbana kampanje

od Imaginarijum 0

 

Modni brend Dolce&Gabbana lansirao je novu kampanju za kolekciju proleće/leto 2018, za koju je poznati dizajnerski duo inspiraciju pronašao u Veneciji, plutajućem biseru severnog Jadrana i jednoj od najznačajnijih tačaka italijanske i evropske tradicije i kulture.

Za potrebe kampanje iza koje stoje renomirani modni fotografi Luka i Alesandro Moreli, Domeniko Dolče i Stefano Gabana  angažovali su najpoznatije modne milenijalce: Frenki Herbert, Loru, Marej, Beu Freson, Kiti Spenser, Sabrinu Persi i Elenor fon Habsburg, koje na vizualima uslikanim u romantičnom venecijanskom ambijentu blistaju u komadima senzualnih, ženstvenih krojeva i dezena među kojima se izdvajaju cvetni, geometrijski i oni inspirisani simbolima kartaških igara. U cilju još razigranijeg i glamuroznijeg vizuelnog efekta, svakom autfitu ovog maštovitog editorijala dodati su nezaobilazni luksuzni detalji u vidu monohromatskih torbica u boji plemenitih metala kao i aksesoari poput svetlucavih tijara, cvetnih ukosnica i okruglih oversize minđuša.

Pogledajte deo zavodljive  Dolce&Gabbana kolekcije i otkrijte kako #DGVenezia stil pristaje novoj “Z” generaciji svetskih lepotica!

 

2_840_472

 

3_840_472

 

4_840_472

 

5_840_472

 

6_840_472

 

7_840_472

 

8_840_472

 

9_840_472

 

10_840_472

 

11_840_472

 

12_840_472

 

13_840_472

foto: Getty Images

 

 

 

Share This: