Neka jutro postane vaš omiljeni deo dana: 9 saveta za unapređenje jutarnje rutine!

od Imaginarijum 0

Jutra su dosadna i grozna, pogotovo ona u toku radne nedelje, kada su ispunjena užurbanim spremanjem i stresom oko obaveza koje nas čekaju na poslu. Ipak, da li ste ikada pomislili da se jedan od uzroka tolike netrpeljivosti prema prvoj polovini dana možda krije i u vašoj navici da na svom telefonu po nekoliko puta pomerate vreme buđenja kako biste odspavali “još samo 5 minuta”? Iako deluje neizvodljivo, učiniti jutro lepšim i izvući maksimum iz njega lakše je nego što možete da zamislite, a dovoljno je da ispratite neke od naših malih saveta!

  1. PROBUDITE SE 30 MINUTA RANIJE

Koliko god da vam  je teško, potrudite se da ustajanje iz kreveta sinhronizujete sa zvukom telefonskog alarma: spremanje za posao bez žurbe i ostavljanja nereda za sobom učiniće da u dan uskočite raspoloženi i nasmejani, a  tu je i sasvim dovoljno vremena za sređivanje frizure ili diskretni make up!

Alarm
2. VODA JE VAŽNA!

Pre nego što instinktivno posegnete za omiljenim kofeinskim napitkom, potrudite se da rehidrirate organizam velikom čašom vode. Vaše telo će vam uzvratiti svežinom i energičnošću!

3. ISTEGNITE SE

Brze vežbe istezanja u krevetu ili na strunjači savršen su način za buđenje i pokretanje cirkulacije i metaboličkih procesa u vašem telu. Mi biramo 5 Tibetanaca, jednostavne yoga vežbe za koje je potrebno izdvojiti svega nekoliko minuta!

yogaandmeditationclasses

4. VEŽBAJTE, I TO OZBILJNO!

Ukoliko ste odlučni u nameri da jednom za svagda završite sa jutarnjim bluzom, kvalitetna fizička aktivnost koja uključuje malo više znoja i napora, obezbediće vam dobro raspoloženje i više energije, lišavajući vas “biti ili ne biti” debate o odlasku na vežbanje posle posla (za koju znamo da se obično završava “treningom” na kauču uz činiju grickalica).

5. PUSTITE MUZIKU

Napravite plejlistu pesama koje vam popravljaju raspoloženje i neka vas njihov ritam prati od kreveta do ulaska u kancelariju.

Screen Shot 2017-03-06 at 10.26.18 AM

6. NE PRESKAČITE DORUČAK!

Ok, već znamo da zvučimo pomalo dosadno, ali moramo još jednom da ponovimo: prvi jutarnji obrok bogat prirodnim vlaknima od presudnog je značaja za dobar osećaj tokom čitavog dana i dugoročno ubrzanje metabolizma! Ne preskačite svoju činiju zdravlja!

tumblr_mxuntlRz8Z1shjq15o1_1280

7. POŽELITE DOBRO JUTRO ONIMA KOJE VOLITE

Razmena jutarnjih sms i viber poruka sa voljenim osoba okružiće vas dobrim vibracijama, i učiniti da kroz dan prođete raspoloženi, motivisani i ispunjeni ljubavlju i toplinom. Probajte, provereno deluje!

text-messages-main

8. ČITAJTE

Bilo da je reč o nekoliko stranica knjige, dnevnih novina ili par scroll poteza na online strani vašeg omiljenog portala, jutarnje čitanje je korisno jer aktivira mozak, lagano ga pripremajući za ono što ga čeka u kancelariji

9. VAŽNO JE IMATI PLAN

Planiranje aktivnosti za naredni dan u velikoj meri povećava nivo naše produktivnosti. Pre nego što utonete u san, pripremite odevnu kombinaciju za sutra i u krevetu pred napravite listu  radnih obaveza i vanposlovnih aktivnosti poput odlaska na kafu sa prijateljima, pripreme kolača ili gledanja epizode omiljene serije. Ovakav spisak učiniće da se osećate korisno i aktivno, a motivacija i dobro raspoloženje su zagarantovani!

tumblr_obwjzmcFMn1v3nfuqo1_500

 

Share This: